Նախագիծ՝ Գրաբար

Թարգմանություն գրաբարից աշխարհաբար։

Որսորդն եւ կաքաւն

Որսորդն կալաւ կաքաւ մի եւ կամէր զենուլ: Եւ ասէ կաքաւն.

 – Մի՛ սպանանէր զիս, զի ես խաբեցից զբազում կաքաւս ու ածից յականատս քո:

Եւ ասէ որսորդն.

 – Այժմ ստուգիւ մեռցիս ի ձեռաց իմոց, զի զսիրելիս եւ զազգականս քո մատնես ի մահ:

Աշխարհաբառ

Որսորդը բռնեց մի կաքավ և ցանկացավ մորթել: Կաքավն ասաց․

— Մի սպանիր ի՛նձ , թող ես խաբեմ  շատ կաքավների  և բերեմ քո թակարդը:

Որսոդը պատասխանեց.

— Այժմ հաստատ կմեռնես իմ ձեռքով, քանի որ դու ուզում ես քո սիրելիներին խաբել և մատնել:

 

Կտակ վասն գանձի

Իմաստասէր ոմն աղքատ ունէր ծոյլ որդիս եւ ի ժամ մահուն կոչեաց զորդիսն եւ ասէ.

 – Ո՛վ որդեակք, բազում գանձ կայ պահեալ ի հարցն իմոց յայգին մեր, իսկ զտեղին ոչ ցուցանեմ ձեզ, այլ որ աշխատի ևւ խորագոյն փորէ, նա գտանէ զգանձն:

Եւ յետ մահուն հօրն, սկսան որդիքն ջանալ մեծաւ աշխատութեամբ եւ խորագոյն վարէին, եւ ամէն մէկ իւրն ջանայր, զի ինքն գտցէ զգանձն:

Եւ սկսաւ այգին աճիլ եւ զօրանալ եւ ետ բազում պտուղ եւ ելից զնոսա գանձիւ:

Աշխարհաբառ

Մի իմաստուն և աղքատ մարդ ուներ ծույլ որդիներ։ Մահվան ժամին նա կանչեց որդիներին և    ասաց. –Ով զավակներիմ նախնիները շատ գանձ են թաղել մեր այգումև ես ձեզ ցույց չեմ տա նրա տեղը։Այդ գանձը կգտնի նաով շատ աշխատի և խոր փորի։ 

Եվ հոր մահից հետո որդիներն սկսեցին աշխատել մեծ եռանդով և խորագույն էին վարումորովհետև յուրաքանչյուրն աշխատում էրոր ինքը գտնի գանձը։ 

Եվ այգին սկսեց աճել և զորանալ և առատ բերք տվեց և նրանց հարստացրեց գանձերով։

 

Առիւծ եւ աղուէս

Առիւծ մի կորիւն ծնաւ, եւ ժողովեցան կենդանիքն ի տես եւ յուրախութիւն: Գայ աղուէսն ի մէջ բազմամբոխին եւ մեծահանդիսիւ նախատեաց զառիւծն յատեանն բարձր ձայնիւ եւ անարգեաց, թէ`

 – Ա՞յդ է քո կարողութիւնդ, զի մի՛ կորիւն ծնանիս եւ ոչ բազում:

Պատասխանի ետ առիւծն հանդարտաբար եւ ասէ.

 – Այո՛, մի՛ կորիւն ծնանիմ, բայց առիւծ ծնանիմ եւ ոչ աղուէս քան զքեզ:

Աշխարհաբառ

Առյուծը մի կործուն ծնավ և կենդանիները հավաքվեցին տեսնելու և ուրախանալու: Ամբոխի հետ նաև գալիս էր աղվեսը և ցուցատրաբար բարձր ձայնով նախատում է առյուծին.

-Դա է քո հնարավորությունը, որ մի կորյուն ես ծնում այլ ոչ թե շատ:

Առյուծը հանգիտ պատասխանեց և ասաց.

-Այո ես ծնում եմ մեկ կորյուն այլ ոչ թե քեզ նման աղվես։

Leave a comment